مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-08فرهنگي

«او زیباست» دیگر به صحنه باز نمی گردد/ برنامه ای برای آینده ندارم


پوریا گلستانی از ادامه ندادن اجراهای باقی مانده نمایش «او زیباست» بعد از پایان محدودیت های کرونایی خبر داد و از وضعیت نابه سامان تئاتر و حمایت نشدن از هنرمندان گلایه کرد.

- پوریا گلستانی از ادامه ندادن اجراهای باقی مانده نمایش او زیباست بعد از پایان محدودیت های کرونایی خبر داد و از وضعیت نابه سامان تئاتر و حمایت نشدن از هنرمندان گلایه کرد.

پوریا گلستانی کارگردان نمایش او زیباست که در تماشاخانه سپند روی صحنه بود و به دلیل تعطیلی فعالیت های تئاتری ادامه اجرایش متوقف شد، در این باره به خبرنگار مهر گفت: تنها حرفی که می توان زد این است که امیدوارم در آینده وضع بهتر شود.

امروزه واقعاً تئاتر در ایران هیچ حرفی برای گفتن ندارد چون هنرمندان تئاتر آنقدر از نظر مالی به حقشان نمی رسند که هر روز اوضاعشان بد و بدتر می شود و تئاتر نیز بدون هنرمندانش زنده نخواهد بود.

وی که تصمیم به ادامه ندادن اجراهای باقی مانده نمایش گرفته است، در این باره توضیح داد: به این دلیل تصمیم به لغو اجرای نمایش گرفتم که ادامه اجراها منطقی نیست.

اگر قرار باشد یک نمایش به صورت حرفه ای روی صحنه برود نیازمند هزینه هایی است، بعضی ها روی صحنه بردن و نبردن تئاتر را با خاموش و روشن کردن یک اتومبیل اشتباه گرفته اند که به اعتقاد من به این سادگی ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«او زیباست» دیگر به صحنه باز نمی گردد/ برنامه ای برای آینده ندارم

«او زیباست» دیگر به صحنه باز نمی گردد/ برنامه ای برای آینده ندارم