مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:302021-07-08سياسي

ضرورت ایجاد بسترسازی برای دولت فسادستیز آینده


سپاه باید در مسیر تسریع اجرایی شدن گام دوم انقلاب قدم بردارد و در این راستا تلاش خود را در جهت تغذیه معنوی، سیاسی و رشد شخصیت انقلابی نسل جوان و بسیجی مضاعف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در دیدار سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر و حجت الاسلام کاظم بیگی رییس حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان یزد اظهار کرد: سپاه حافظ موازین انقلاب ، مدافع اسلامیت نظام و عامل صدور انقلاب به جهان است.

در این دیدار امام جمعه موقعیت سپاه را برای آینده کشور راهبردی توصیف کرد و گفت: سپاه در کشور ثابت کرده که صیانت بخش امنیت، اقتدار و استقلال کشور و حافظ موازین انقلاب و مدافع اسلامیت نظام است که نقشی کلیدی و بنیادین را در راستای حفظ نظام و انقلاب و تمامیت کشور ایفا می کند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: گرچه سپاه و بسیج همواره جلودار و پرچمدار نظام ولایی و حافظ و مدافع ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و عمران و آبادانی کشور بوده؛ اما شرایط کنونی ایجاد شده برای کشور ایجاب می کند که از این پس در پرتو استقرار دولت تحول بخش انقلابی و حزب الهی، پرچمدار حرکت به سمت قلّه موعود و تمدن نوین اسلامی و تسریع در اجرایی شدن گام دوم انقلاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد بسترسازی برای دولت فسادستیز آینده

ضرورت ایجاد بسترسازی برای دولت فسادستیز آینده