مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-08سياسي

سردار علیزاده: نیروهای انقلابی برای تحقق گام دوم به صف شوند


فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزدتلاش همه جانبه برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب را ضروری دانست و گفت: استفاده از نیروهای جوان و نخبگان بومی لازمه کارآمدی دولت انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس در یزد، سردار حسن علیزاده صبح امروز در جمع نیروهای مدافع حرم استان دارالعباده با بیان این که تجارب دفاع مقدس الگوی مناسبی برای پیشبرد اهداف نظام در شرایط کنونی است، اظهار کرد: نیروهای انقلابی باید امروز قوی تر از دیروز حافظ ارزش های نظام و پاسدار اهداف انقلاب اسلامی ایران باشند.

وی تکلیف نیروهای انقلابی در شرایط کنونی را حساس و حائز اهمیت دانست و افزود: انقلاب اسلامی نظامی مردمی است و رفع دغدغه مردم باید اولویت اول مسئولان و دست اندرکاران در این نظام باشد.

فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات 1400، گفت: این حضور بیانگر ولایت مداری و دلبستگی ملت ایران به ارزش های انقلاب اسلامی است و باید قدر این مهم را دانست.

سردار علیزاده تلاش برای تحقق گام دوم انقلاب را ضروری دانست و تأکید کرد: تمام نیروهای انقلابی باید پای کار خدمت به مردم باشند و با تمام توان از دولت به نفع مردم حمایت کنند تا انشاالله از سختی ها عبور و هم افزایی درونی شرایط کشور را ساماندهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار علیزاده: نیروهای انقلابی برای تحقق گام دوم به صف شوند

سردار علیزاده: نیروهای انقلابی برای تحقق گام دوم به صف شوند