مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-08فرهنگي

استقلال انجمن را با حمایت علاقه مندان حوزه ادبیات حفظ کردیم


موسس انجمن داستان سیمرغ نیشابور گفت: تیر ماه سال جاری هفتمین سال فعالیت انجمن داستان سیمرغ در نیشابور است و این انجمن در شرایط پاندمی کرونا، - ایسنا/خراسان رضوی موسس انجمن داستان سیمرغ نیشابور گفت: تیر ماه سال جاری هفتمین سال فعالیت انجمن داستان سیمرغ در نیشابور است و این انجمن در شرایط پاندمی کرونا، همچنان مستقل و به صورت مجازی پویایی خود را حفظ کرده است.

مصطفی بیان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: انجمن داستان سیمرغ نیشابور یک انجمن مستقل و غیر دولتی است که از سال 1394 با مجوز رسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شناسه دفتر گسترش ادبیات داستانی، خانه کتاب و ادبیات ایران، با هدف ارتقاء ادبیات داستانی شهرستان نیشابور و با کمک بخش مردمی شروع به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: در این سال ها تا قبل از شروع پاندمی کرونا، بیش از دویست نشست هفتگی داشتیم.

همچنین دعوت از نویسندگان مطرح ملی و انجمن های ادبی سایر شهرستان ها مثل مشهد و اسفراین؛ آخرین مهمانی که داشتیم، جناب صمد طاهری، نویسنده برگزیده جایزه ادبی جلال آل احمد و جایزه احمد محمود بودند که بهمن ماه سال 98، قبل از اعلام شیوع کرونا به نیشابور تشریف آوردند.

بیان اظهار کرد: در طول این سال ها دو کتاب منتشر کردیم: در خانه ما کسی یانگ را دوست نداشت و پری خورجنی ؛ که هر دو کتاب توسط نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال انجمن را با حمایت علاقه مندان حوزه ادبیات حفظ کردیم

استقلال انجمن را با حمایت علاقه مندان حوزه ادبیات حفظ کردیم