مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-08سياسي

پلمب و بازداشت و عزل به دلیل آب بازی


برکناری و عزل رییس میراث فرهنگی دلیجان، پلمب محل کاروانسرا با دستور دادستان، تعلیق مجوز و فعالیت کاروانسرا، بازداشت مدیر کاروانسرا توسط دادستان و لغو مجوز شرکت گردشگری اعزام کننده تور گردشگری - اواسط هفته جاری، تصاویری از یک آب بازی چند مسافر خانم و آقا در فضای مجازی دست به دست شد و طبق صحبت هایی که روی فیلم صورت گرفته و به گواهی تصاویر منتشر شده، محل این آب بازی کاروانسرای دو دهک در شهرستان دلیجان استان مرکزی بود بود.

کافی بود سری به فضای مجازی بزنید، محال بود که فیلم منتشر شده در خصوص آب بازی گردشگران در حیاط این کاروانسرا را به مناسبت یازدهم تیرماه، جشن آب در ایران باستان، نبینید، اما اصل ماجرا چه بود.

معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: 11 تیرماه یک آژانس خدمات مسافرتی، توری از تهران به کاروانسرای دو دهک دلیجان می آورد که پس از استقرار و اقامت، اقدام به آب بازی در حیاط کاروانسرا می کنند.

ما به محض انتشار و رویت عکس و فیلم این اقدام به سرعت به موضوع ورود کردیم.

پلمب کاروانسرا تا تعیین تکلیف نهایی سید حسن حسینی افزود: پس از انتشار این فیلم، دادستان دلیجان دستور پلمب کاروانسرا را صادر کرد و فعلا مجموعه پلمب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب و بازداشت و عزل به دلیل آب بازی

پلمب و بازداشت و عزل به دلیل آب بازی