مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-08پزشكي

پوست مصنوعی جایگزینی برای تست حیوانی


دانشمندان در کلینیک پوست UKJ در آلمان در حال ساخت مدل هایی از  پوست مصنوعی دارای عفونت هستند که می توانند در آینده جایگزین مناسبی برای تست حیوانی باشند.

- دانشمندان در کلینیک پوست UKJ در آلمان در حال ساخت مدل هایی از  پوست مصنوعی دارای عفونت هستند که می توانند در آینده جایگزین مناسبی برای تست حیوانی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اینوویشن اوریجینز، داروها، مواد آرایشی، مواد شیمیایی، خوراک دام ها، غذاهای تراریخته، سموم دفع آفات و بسیاری از محصولات دیگر مورد تست حیوانی قرار می گیرند.

حیواناتی که در این آزمایش ها شرکت دارند از موش ها گرفته تا سگ ها و میمون ها زندگی خود را در قفس و در رنج سپری می کنند با این حال پروژه های زیادی با هدف کاهش تست حیوانی در حال گسترش هستند و در بیمارستان دانشگاه جنا (UKJ) در آلمان نیز محققان در حال ساخت پوست مصنوعی سه بعدی هستند که می تواند جایگزینی برای تست حیوانی محصولات درمانی باشد.

دکتر کورنلیا ویگاند(Cornelia Wiegand) می گوید: پوست ما می تواند تاول های ناشی از سوختگی را بروز دهد.

دکتر ویگاند در حال ساخت مدلی از پوست انسان است که به طور کامل اپیدرم و درم پوست انسان را شبیه سازی می کند و در پایان نوعی عفونت پوستی با استفاده از این پوست مصنوعی ساخته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوست مصنوعی جایگزینی برای تست حیوانی

پوست مصنوعی جایگزینی برای تست حیوانی