مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-07اقتصادي

کار آب بازی حاشیه ساز در دودهک به کجا کشید؟


کاروانسرای دو دهک دلیجان مربوط به دوره شاه عباس صفوی است که 11 اسفندماه 1399 با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی پس از مرمت کامل با کمک ماده 27 از طریق صندوق احیا با سرمایه ای بالغ بر 11 میلیارد تومان شامل 6 میلیارد تومان تسهیلات و 5 میلیارد تومان آورده .

- ایسنا/مرکزی کاروانسرای دو دهک دلیجان مربوط به دوره شاه عباس صفوی است که 11 اسفندماه 1399 با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی پس از مرمت کامل با کمک ماده 27 از طریق صندوق احیا با سرمایه ای بالغ بر 11 میلیارد تومان شامل 6 میلیارد تومان تسهیلات و 5 میلیارد تومان آورده شخصی و اشتغال برای 30 نفر به بهره برداری رسید.

به لحاظ مرمتی، این مجموعه بسیار فاخر و اصولی بازسازی شده است و همین امر باعث شد که با وجود کرونا در روزهای اخیر بسیار مورد استقبال گردشگران قرار گیرد، اما این مجموعه تاریخی طی یکی دو روز اخیر بسیار خبرساز شده است.

اواسط هفته جاری، تصاویری از یک آب بازی مختلط در فضای مجازی دست به دست شد و طبق صحبت هایی که روی فیلم صورت گرفته و به گواهی تصاویر منتشر شده، محل این آب بازی کاروانسرای دو دهک در شهرستان دلیجان بود.

کافی بود سری به فضای مجازی بزنید، محال بود که فیلم منتشر شده در خصوص آب بازی گردشگران در حیاط این کاروانسرا را به مناسبت یازدهم تیرماه، جشن آب در ایران باستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار آب بازی حاشیه ساز در دودهک به کجا کشید؟

کار آب بازی حاشیه ساز در دودهک به کجا کشید؟