مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-07سياسي

اعتماد را به مردم تویسرکان برگردانید


مردم تویسرکان منتظر برخورد قانونی و قاطع با قانون دانان قانون شکن درانتخابات هستند.

- امروز متأسفانه گاهی در برخی بخش ها و در برخورد با متخلفان و ناقضان قانون، شاهد مصلحت اندیشی ها و سهل انگاری هایی هستیم که نتیجه آن گسترش زیر پا گذاشتن قانون و زد و بندهای منفعت طلبانه است.

اکنون بر کسی پوشیده نیست که تخلفات انتخاباتی به خصوص خرید آرا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تویسرکان به گفته صریح رییس هیأت نظارت استان همدان رقم خورده و نتایج این انتخابات را مخدوش کرده است.

قانون دانان قانون شکنی که هیچ ارزشی برای ابراز عقیده و حق انتخاب گری مردم قائل نیستند و برای دستیابی به منافع زیاده خواهانه و استفاده از رانت های غیر قانونی بر انجام تخلفات متعدد انتخاباتی اصرار می ورزند به هیچ عنوان صلاحیت نمایندگی مردم در هیچ شورایی را ندارند.

کاملاً روشن و آشکار است که نوع اندیشه سودجویانی که در خفا و آشکارا و با واسطه یا بدون واسطه دست به خرید آراء می زنند چگونه است و این نوع تفکر بی شک نه تنها منشا خدمتگزاری به مردم نیست بلکه منشا خیانت به منافع عمومی مردم و شهر است.

اینکه با توجیهات غیر منطقی و عذرهای بدتر از گناه، همه امور کشور را بدون قانون تلقی کنیم و دست به تخلفات گسترده انتخاباتی بزنیم نشان از فقر فرهنگی و سستی نوع اندیشه شخصیتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد را به مردم تویسرکان برگردانید

اعتماد را به مردم تویسرکان برگردانید