مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-07سياسي

مذاکرات هیئت پارلمانی ایران با مقامات پارلمانی سوریه


هیات مجلس شورای اسلامی کشورمان که در دمشق به سر می برد، با کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ملی سوریه دیدار های جداگانه ای انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از دمشق‏‏، هیات مجلس شورای اسلامی کشورمان که در دمشق به سر می برد، با کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ملی سوریه دیدار های جداگانه ای انجام داد.

هیات پارلمانی کشورمان به ریاست عباس گلرو، نایب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه در مجلس همچنین با گروه دوستی پارلمانی دو کشور در مجلس ملی سوریه دیدار کرد.

بر همین اساس، عباس گلرو در پایان دیدار های روز نخست هیات پارلمانی کشورمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظرفیت های خوبی در دو کشور وجود دارد که می توان بر مبنای آن ها جهشی در روابط دوجانبه در همه حوزه ها، اعم از اجتماعی، فرهنگی، مردمی و اقتصادی ایجاد کنیم.

وی افزود: هدف سفر ما هم بر این اساس استوار است که بتوانیم در رایزنی با طرف سوری ظرفیت های موجود را شناسایی و گام های بعدی نقشه راه همکاری تهران و دمشق را ترسیم کنیم تا در راستای تامین منافع دو ملت ایران و سوریه قدم برداریم.

رییس هیات پارلمانی کشورمان در ادامه ضمن تبریک برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری سوریه به ملت و دولت این کشور و همزمانی آن با برگزاری باشکوه انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات هیئت پارلمانی ایران با مقامات پارلمانی سوریه

مذاکرات هیئت پارلمانی ایران با مقامات پارلمانی سوریه