مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-07فرهنگي

برگزاری اولین نشست «عصر فرهنگی انقلاب اسلامی» در خبرگزاری فارس خراسان رضوی


اولین نشست «عصر فرهنگی انقلاب اسلامی» عصر چهارشنبه در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و تقدیر از احمد منصوب نقاش انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اولین نشست عصر فرهنگی انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و تقدیر از احمد منصوب نقاش انقلاب اسلامی برگزار شد.

سیدناصر نعمتی، مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: یک دینی را نسبت به فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی داریم که باید آن را ادا کنیم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم سلسله نشست هایی را در حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشیم و از کسانی که در حوزه انقلاب اسلامی فعالیت دارند به اندازه بضاعت خودمان تقدیر کنیم و دین خودمان را در این حوزه ادا کنیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در ادامه گفت: اگر بخواهیم درک درستی از هنر انقلاب اسلامی باید به نگاهی که بنیانگذار انقلاب اسلامی به این حوزه داشته اند توجه کنیم تا درک دقیق تری را به دست آوریم.

یوسف امینی افزود: امام خمینی(ره)  می فرمایند هنر عبارت است از دمیدن روح در کالبد انسان ها، به نظرم این عبارت کلیدواژه اصلی در هنر انقلاب اسلامی است که هنر را با تعهد گره می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین نشست «عصر فرهنگی انقلاب اسلامی» در خبرگزاری فارس خراسان رضوی

برگزاری اولین نشست «عصر فرهنگی انقلاب اسلامی» در خبرگزاری فارس خراسان رضوی