مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 14:402021-07-07سياسي

روایت خیری که ملقب به سقای افتخاری اصفهان شد


حاج عباس کربلایی در راستای تأمین آب شرب پایدار اهالی شهر لایبید، ملقب به سقای افتخاری استان اصفهان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، هاشم امینی در نشست تجلیل از نیکوکار محلاتی اظهار داشت: حاج عباس کربلایی در راستای تأمین آب شرب پایدار اهالی شهر لایبید، ملقب به سقای افتخاری استان اصفهان شد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: ورود خیران به موضوع تأمین آب بسیار با ارزش است، زیرا آبرسانی به مردم از جمله کارهایی است که در دین و فرهنگ ما نسبت به انجام آن تأکید فراوان شده است.

وی با اشاره به این که گذشتگان ما برای رفاه حال همنوعان خویش اقدام به ساخت سقاخانه در معابر می کردند، افزود: امروز مشارکت در کارهایی همچون احداث مخزن ذخیره و یا اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب به منزله ساخت سقاخانه است و به همین دلیل افرادی مثل حاج عباس کربلایی سقای افتخاری استان اصفهان به شمار می روند.

امینی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آماده هرگونه همکاری با خیران در راستای اجرای طرح های عمرانی است، بیان کرد: مجاهدت با مال، سخت تر از مجاهدت با جان است و به همین دلیل باید سرمایه گذاران نیکوکار را ارج نهاد زیرا خداوند به واسطه آن ها رزق و روزی بندگانش را تأمین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت خیری که ملقب به سقای افتخاری اصفهان شد

روایت خیری که ملقب به سقای افتخاری اصفهان شد