مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-07اقتصادي

کاهش 25 درصدی حوادث گاز طبیعی در فارس


تعداد حوادث مربوط به مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان فارس، 25 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس با وجود گسترش شبکه های گازرسانی در استان و افزایش تعداد مشترکین گاز طبیعی در سال های اخیر، فرهنگ سازی و آموزش شهروندی موجب کاهش 25 درصدی حوادث مرتبط با مشترکین گاز در سال 99 نسبت به سال قبل آن شده است.

غلامعباس حسینی افزود: در سال 99 با  وجود افزوده شدن 70 هزار و 578 متقاضی جدید به جمع مشترکان شرکت گاز طبیعی فارس، حوادث مرتبط با گاز شامل آتش سوزی 30 درصد و  حوادث منجر به فوت 35 درصد کاهش داشته است.

وی تاکید کرد: با توجه به آموزش همگانی انجام شده در استان، تهیه و نصب بیلبورد و فیکسچر در راستای فرهنگ سازی استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی  و حضور به موقع مامورین امداد گر در مواقع نیاز، در مجموع کل حوادث مشترکین گاز طبیعی در سال 99 نسبت به سال 98 به میزان 25 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: پارسال  40 حادثه آتش سوزی و انفجار و 8 مورد حادثه گازگرفتگی به وقوع پیوست که متاسفانه بر اثر آن 11 تن از مصرف کنندگان گاز طبیعی جان خود را از دست دادند.

حسینی با اشاره به این که سالها است بازرسی و تأیید سیستم لوله کشی داخلی منازل برعهده سازمان نظام مهندسی گذاشته شده است، بیان کرد: با این وجود شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 25 درصدی حوادث گاز طبیعی در فارس

کاهش 25 درصدی حوادث گاز طبیعی در فارس