مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-07سياسي

برقراری بیمه پایه اجتماعی در استان سمنان/ مقابله با کاهش زادآوری


معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان گفت: برقراری بیمه پایه اجتماعی برای افراد کمتر برخوردار استان اقدامی اصولی است که در فقر زدایی و ایجاد حس مثبت روانی در جامعه بسیار تأثیر گذار است.

- ، حبیب الله خسته پور بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه عامل کاهش رشد فرزند آوری تنها به مقوله اقتصادی برنمی گردد و دلایل این چالش اجتماعی چند وجهی است، ابراز کرد: یکی از رویه های مثبت در تحکیم بنیان خانواده فرزندآوری و فرزند پروری است که کاهش رشد فرزند آوری در جامعه ما اکنون به یک معضل تبدیل شده که یکی از دلایل آن مباحث اقتصادی و معیشتی است.

وی با بیان اینکه کاهش رشد فرزندآوری تنها به مسئله اقتصادی و معیشتی مربوط نمی شود بلکه موضوعات فرهنگی، سبک زندگی و دیگر مسائل اجتماعی هم در آن دخیل است، افزود: جا دارد مسئله فرزندآوری در شورای فرهنگ عمومی هم به بحث گذاشته شود تا از دیدگاه های شخصیت های این شورا برای آسیب شناسی و رفع این چالش بهره مند شویم.

بیمه برای اقشار مختلف معاون استاندار سمنان گفت: کاهش هزینه ازدواج به افزایش آمار ازدواج می انجامد و بسیاری از آداب و رسوم های پرهزینه گذشته که به دلیل شیوع هم باید حذف شود در نتیجه باید گفت برقراری بیمه پایه اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری بیمه پایه اجتماعی در استان سمنان/ مقابله با کاهش زادآوری

برقراری بیمه پایه اجتماعی در استان سمنان/ مقابله با کاهش زادآوری