مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 13:352021-07-07اقتصادي

درآمد مالیاتی یک هزار و 220 میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی از درآمد مالیاتی یک هزار و 220 میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی، غلامرضا شریفی گفت: سال گذشته چهار هزار و 400 میلیارد تومان مالیات در استان وصول شده که نسبت به سهمیه و تکلیف برنامه ریزی شده 114 درصد تحقق یافت این در حالی است که میانگین کشوری 113 درصد بود.

شریفی با اشاره به رعایت عدالت مالیاتی در استان و ارائه معافیت ها و مشوق های مالیاتی که در استان، افزود: اداره کل امور مالیاتی استان در بخشودگی جرایم رتبه های برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نسبت به سال 98 شمسی 40 درصد رشد داشته ایم و سهم درآمدهای مالیاتی نسبت به کل درآمدهای استان 94 درصد توسط امور مالیاتی وصول شده است.

شریفی اضافه کرد: در کنار چهار هزار و 400 میلیارد تومان حدود 678 میلیارد تومان عوارض شهرداری و دهیاری ها وصول و به حساب هایشان واریز شده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال نیز یک هزار و 220 میلیارد تومان وصول درآمدهای مالیاتی استان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 73 درصد رشد دارد و نسبت به سهمیه ابلاغی سازمان برنامه بودجه 80 درصد تحقق داریم که با توجه به اینکه پیک های وصولی در خرداد و تیرماه انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مالیاتی یک هزار و 220 میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی

درآمد مالیاتی یک هزار و 220 میلیارد تومانی در آذربایجان شرقی