مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-07سياسي

اصل مطالبه گری باید در جامعه نهادینه شود / احداث فرهنگسرا در بناب


نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی کشور مشکل فرهنگی است، چرا که توسعه در کشور ما بصورت نامتوازن صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز  در آیین نکوداشت و تجلیل از نویسندگان شهرستان بناب که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و جمعی از نویسندگان و اهالی قلم این شهرستان ترتیب یافته بود، با بیان اینکه باید مطالبه گری بحث های فرهنگی کشور جزو موضوعات اول کشور باشد، اظهار داشت: نویسندگان و هنرمندان نسبت به مشائل و مشکلات جامعه مطالبه گر باشند.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی رسانه های مکتوب در شهرستان در کنار سایر رسانه ها و پایگاه های خبری شهرستان از آمادگی خود برای راه اندازی هفته نامه و روزنامه در سطح شهرستان بناب خبر داد.

باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت برگزاری جشنواره نویسندگان شهرستان از انجام مراحل احداث فرهنگسرا در این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم این گونه نشست ها حداقل هر 3 ماه یک بار و برای تمام گروه های  مختلف جامعه تشکیل و مسائل و موضوعات مربوطه بررسی شوند.

فعالیت بیش از 200 نویسنده در سطح شهرستان بناب  رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب نیز در این آیین از فعالیت بیش از 200 نویسنده در سطح شهرستان بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصل مطالبه گری باید در جامعه نهادینه شود / احداث فرهنگسرا در بناب

اصل مطالبه گری باید در جامعه نهادینه شود / احداث فرهنگسرا در بناب