مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-07سياسي

پخت 15 هزار پرس غذا و هزار کارت نقدی به فقرا در روز عید غدیر


مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) گفت: در روز عید غدیر 15 هزار پرس غدا، 1000 کارت هدیه نقدی و بسته غذایی به نیازمندان اهدا می کنیم.

- احمد صمدانی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه در روز عید غدیر 15 هزار پرس غدا، 1000 کارت هدیه نقدی و بسته غذایی به نیازمندان اهدا می کنیم، گفت: به پشتوانه مردم، خیرین، مساجد، هیئات مذهبی، گروه های جهادی و دستگاه های انقلابی پویش رسم علی(ع) در ایلام اجرا می شود.

وی افزود: در واقعه غدیر باید توجه به سیره حضرت علی(ع) کرد که ایشان چه خواسته ای داشتند؛ اما می بینیم جامعه توجهی به سخنان ایشان و نهج البلاغه ندارد، یکی از مسائلی که حضرت تاکید داشتند رسیدگی به فقرا بود.

مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) گفت: به امید خدا در روز عید غدیر خم برنامه داریم که کمک هایی نظیر  پخت غذا، کمک نقدی، بسته غذایی، پوشاک، هزینه تحصیلی و.

به جامعه هدف برسانیم که شامل: یتیمان، کارگران، بیماران، دست فروش ها، اجاره نشینان، مستمندان و فقرای شناسایی شده مستحق هستند.

وی ادامه داد: لذا از عزیزانی که تمایل دارند در این طرح خیر شرکت کنند، می توانند کمک های خود را به هر میزان دلخواه به شماره کارت 6273-8170-1011-6436 به نام قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت 15 هزار پرس غذا و هزار کارت نقدی به فقرا در روز عید غدیر

پخت 15 هزار پرس غذا و هزار کارت نقدی به فقرا در روز عید غدیر