مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-07دانش

شهریه علمی کاربردی ها تا 25درصد افزایش می یابد؟


معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور از پیشنهاد افزایش 25درصدی شهریه های دانشجویی به هیات امنای این دانشگاه خبر داد.

- دکتر سیدعلی بدری در حاشیه آیین معارفه سرپرست جدید علمی کاربردی استان سمنان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افزایش تا 25درصدی شهریه ها به هیات امنای دانشگاه جامع ارائه شده و قرار است که هفته آتی در نشست هیات امنا مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه این افزایش رشته برای چهار دسته رشته پیشنهاد شده افزود: میزان افزایش شهریه در هر چهار دسته رشته محل دانشگاه علمی کاربردی یکسان نخواهد بود.

وی با اشاره به میزان شهریه ها در این دانشگاه گفت: دانشگاه علمی کاربردی کمترین میزان شهریه را در بین همه دانشگاه های کشور دارد.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به ناگزیر بودن افزایش شهریه ها در مراکز علمی کاربردی خاطرنشان کرد: مراکز علمی کاربردی درآمد –هزینه ای هستند و مدیریت آنها از طریق درآمدهای دانشگاه صورت می گیرد.

وی با اشاره به شیوع کروناویروس و مشکلات برخی دانشجویان گفت: دانشگاه جامع در یکی از ترم ها به دلیل شیوع کرونا و مشکلات احتمالی دانشجویان هیچگونه افزایش شهریه ای نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه علمی کاربردی ها تا 25درصد افزایش می یابد؟

شهریه علمی کاربردی ها تا 25درصد افزایش می یابد؟