مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-07دانش

لزوم گسترش همکاری های آموزشی، علمی و فناوری میان کشورهای عضو گروه  D8


وزیر علوم با اشاره به جمعیت حدود یک و نیم میلیاردی کشورهای عضو D8 تاکید کرد: دستیابی به هدف تاسیس این دانشگاه نیازمند نیازمند حمایت و مشارکت جدی کشورهای عضو است.

- وزیر علوم با اشاره به جمعیت حدود یک و نیم میلیاردی کشورهای عضو D8 تاکید کرد: دستیابی به هدف تاسیس این دانشگاه نیازمند نیازمند حمایت و مشارکت جدی کشورهای عضو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در دومین نشست هیئت امنای دانشگاه D8 که ظهر امروز به صورت مجازی و با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار شد، با بیان اینکه جمعیت مجموعه کشورهای عضو D8، حدود 1.

4 میلیارد نفر است، اظهار کرد: این جمعیت عظیم نیازمند تاسیس یک دانشگاه مشترک بود و جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به این نیاز اساسی، هدف دانشگاه D8 را تأسیس کرده است.

وزیر علوم با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های آموزشی، علمی و فناوری میان کشورهای عضو گروه D8 گفت: برای گروهی از کشورهای پرنفوذی که 1.

4 میلیارد نفر جمعیت دنیا را شامل می شوند و همچنین از نیروی کار 300 میلیون نفری برخوردارند و ظرفیت های انرژی، صنعتی، اقتصادی و تجاری قابل توجه در اختیار دارند، ایجاد یک دانشگاه برای توسعه منابع انسانی و توسعه همکاری های آموزشی پژوهشی، علمی و فناوری یک نیاز فوری و اساسی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش همکاری های آموزشی، علمی و فناوری میان کشورهای عضو گروه  D8

لزوم گسترش همکاری های آموزشی، علمی و فناوری میان کشورهای عضو گروه  D8