مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-07دانش

آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی تغییر می کند/تشکیل کارگروه تدوین آیین نامه جدید


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت اعمال تغییرات نهادی در آیین نامه ارتقای هیات علمی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 10 کارگروه برای تدوین آیین نامه تشکیل شد و به واسطه این کارگروهها مجموعه های دانشگاهی مشارکت داشتند و نظرات آنان در آیین نامه منعکس شده است.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت اعمال تغییرات نهادی در آیین نامه ارتقای هیات علمی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر 10 کارگروه برای تدوین آیین نامه تشکیل شد و به واسطه این کارگروهها مجموعه های دانشگاهی مشارکت داشتند و نظرات آنان در آیین نامه منعکس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید رضا عاملی در جلسه 358 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها در سخنانی با بیان اینکه مسئله ای درباره وتویی بودن چاپ مقاله از سوی دانشجویان دوره دکتری وجود دارد، اظهار کرد: دانشگاه ها شرط گذاشته اند که اگر دانشجوی دوره دکتری مقاله در Web of science چاپ نکند، نمی تواند از رساله خود دفاع کند.

اینگونه شرط ها ممکن است موجب تقویت چاپ مقاله شود ولی شروطی است که جنبه تحمیلی و خارج از تعهدات قانونی دانشجوست.

لذا جنبه تشویقی حتما تقویت کننده حضور در رقابت های بین المللی است ولی وتویی گذاشتن آن خلاف مقررات است، لذا در آیین نامه ضوابط آموزشی، اصلاحاتی باید صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی تغییر می کند/تشکیل کارگروه تدوین آیین نامه جدید

آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی تغییر می کند/تشکیل کارگروه تدوین آیین نامه جدید