مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-07اقتصادي

ایجاد سابقه بیمه ای در دوران دانشجویی/بیمه بیش از 10 هزار دانشجو


معاون توسعه بیمه اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی ضمن اعلام جزییات بیمه دانشجویی، گفت: دانشجویان می توانند همزمان با تحصیل بیمه پردازی داشته باشند.

- در خصوص شرایط بیمه شدن دانشجویان، افزود: بر اساس مقررات بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد، حداقل و حداکثر سن پذیرش درخواست به ترتیب 18 و 50 سال است و برای افرادی که بالاتر از 50 سال سن داشته باشند، دارا بودن سابقه پرداخت حق بیمه قبلی معادل مازاد سنی نزد این سازمان الزامی است.

ضمناً ارائه کارت دانشجویی معتبر در هنگام ثبت تقاضا ضروری است.

وی در پاسخ به این سوال که دانشجویان برای بیمه شدن به کجا مراجعه و درخواست بدهند، گفت: دانشجویان می بایست از طریق مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.

tamin.

ir و ورود به منوی بیمه شدگان / بیمه شدگان خاص / انعقاد قرارداد بیمه مشاغل آزاد، نسبت به انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان اقدام کنند.

معاون توسعه و تعمیم بیمه اداره کل امور بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این سوال که بیمه دانشجویان از چه سالی آغاز شده است، افزود: از دی 1397 آغاز شده است و تا اردیبهشت امسال 10553 نفر با انعقاد قرارداد در ردیف بیمه پردازان قرار گرفته اند که از این تعداد 9537 نفر مرد و 1016 نفر زن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سابقه بیمه ای در دوران دانشجویی/بیمه بیش از 10 هزار دانشجو

ایجاد سابقه بیمه ای در دوران دانشجویی/بیمه بیش از 10 هزار دانشجو