مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-07ورزشي

پریسا جهانفکریان در چه صورتی به المپیک می رود؟


دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید علاوه بر نظر پزشک معالج پریسا جهانفکریان، نظر تخصصی پزشکان معتمد این فدراسیون به کمیته ملی المپیک به منظور تصمیم گیری نهایی در رابطه با اعزام این ورزشکار به المپیک توکیو، - دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی می گوید علاوه بر نظر پزشک معالج پریسا جهانفکریان، نظر تخصصی پزشکان معتمد این فدراسیون به کمیته ملی المپیک به منظور تصمیم گیری نهایی در رابطه با اعزام این ورزشکار به المپیک توکیو، ارسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه مشخص شد پریسا جهانفکریان دختر وزنه بردار ایران سهمیه المپیک گرفته، اعلام کرد تحت عمل جراحی قرار گرفته است، مسئله ای که اعزام او به المپیک را در هاله ای از ابهام قرار داد و سفرش به توکیو را منوط به تایید سلامت این ورزشکار به منظور شرکت در مسابقات کرده است.

سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با آخرین وضعیت پریسا جهانفکریان، اظهار کرد: هم اکنون این ورزشکار در حال انجام معاینات پزشکی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی است و معاینات وی هنوز نهایی نشده است.

وی ادامه داد: ورزشکار باید تحت معاینات پزشکی از سوی پزشکان معتمد فدراسیون پزشکی ورزشی قرار گیرد و به طور حتم پزشک معالج وی که عمل جراحی را انجام داده است نیز نظر پزشکی خود را ارائه می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پریسا جهانفکریان در چه صورتی به المپیک می رود؟

پریسا جهانفکریان در چه صورتی به المپیک می رود؟