مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-07سياسي

آب در یزد به یک بحران تبدیل شد/ مسئولان پیگیر باشند


به دلیل بارش کم و گرمای زودرس، آب در یزد به یک بحران تبدیل شده و لازم است مسئولان به سرعت در این زمینه راهکار ارائه دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح چهارشنبه در نشست شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب در استان یزد که طی روزهای اخیر باعث کم افت شدید فشار آب و قطعی آب در برخی مناطق استان شده است، اظهار داشت: بارها در این زمینه به مسئولان حوزه آب تذکر و هشدار دادیم اما راهکاری برای رفع این مشکل ارائه نشد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از آب شرب استان باید از خط انتقال آب تامین شود، افزود: مسئولان استان به ویژه مسئولان حوزه آب، استانداری و نمایندگان مجلس باید با مسئولان و مردم استان همجوار تعامل داشته و پیگیر سهمیه آب انتقالی به یزد باشند.

ناصری با بیان اینکه آب در یزد به یک بحران جدی تبدیل شده است، عنوان کرد: در طول سال های گذشته، سهمیه در نظر گرفته شده برای استان نیز به یزد انتقال نیافت و همواره کمتر از میزان توافق شده آب به یزد انتقال داده شده است.

امام جمعه یزد، انتقال آب به استان یزد را ضروری و حیاتی خواند و تاکید کرد: خطوط انتقال آب به یزد باید با جدیت بیشتری پیگیری شود ضمن اینکه خط انتقال آب خلیج فارس که چندی پیش بهره برداری شد، باید تکمیل تر شود تا بتوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب در یزد به یک بحران تبدیل شد/ مسئولان پیگیر باشند

آب در یزد به یک بحران تبدیل شد/ مسئولان پیگیر باشند