مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-07سياسي

از قطعی برق و اینترنت در زمان برگزاری امتحانات دانشجویان جلوگیری کنید


رییس کمیسیون آموزش مجلس در نامه ای از 4 وزیر دولت دوازدهم خواست تا جهت جلوگیری از قطعی برق و اختلال در شبکه اینترنت در زمان برگزاری آزمون دانش آموزان و دانشجویان تمهیدات لازم را بیاندیشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بسیاری از کلاس های حضوری مراکز آموزشی تعطیل و به صورت مجازی برگزار می شود و برای سنجش میزان یادگیری دانش آموزان و دانشجویان، تنها می توان به آزمون های پایان دوره حضوری و مجازی اکتفا کرد.

از طرفی آزمون های بسیار مهم و حساس و تعیین کننده ای برای ورود به دوره های مختلف تحصیل در دستگاه ها برگزار می شود که برای داوطلبان و خانواده آنها حساسیت و اهمیت بالایی دارد و به خودی خود استرس زا است.

با توجه به اینکه تعیین افرادی صلاحیت تحصیل در رشته های دانشگاهی با همین آزمون و کنکورها سنجیده می شود، باید در انتخاب شایسته ترین افراد و نحوه برگزاری آزمون ها نهایت دقت را به کار برد و این آزمون ها باید در شرایط کاملا یکسان و عادلانه و بدون کوچکترین حاشیه و مشکل برگزار شود.

با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای واصله از نقاط مختلف کشور به کمیسیون آموزش، مبنی بر بروز اختلالاتی در هنگام برگزاری آزمون ها، خواهشمند است دستور فرمایید تا واحدهای زیرمجموعه تمهیدی بیاندیشند تا با هماهنگی کامل در هنگام برگزاری آزمون ها قطعی برق و مشکلات و اختلالاتی در شبکه اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قطعی برق و اینترنت در زمان برگزاری امتحانات دانشجویان جلوگیری کنید

از قطعی برق و اینترنت در زمان برگزاری امتحانات دانشجویان جلوگیری کنید