مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-07اجتماعي

موج گرما همدان را فرا می گیرد


به دلیل تابش مستقیم آفتاب، تا روز جمعه بیشینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان 2 تا چهار درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوا در برخی از نقاط استان بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در برخی از نقاط استان به 41 درجه سانتیگراد بالای صفر نیز می رسد.

محمدحسن باقری شکیب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در 24 ساعت آینده، صاف و بدون ابر، همراه با وزش نسیم ملایم و غبار محلی پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: به دلیل تابش مستقیم آفتاب، تا روز جمعه بیشینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان همدان 2 تا چهار درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

باقری شکیب با اشاره به اینکه آسمان بیشتر نقاط استان همدان در روزهای آینده صاف پیش بینی می شود، عنوان کرد: از روز شنبه نیز با افزایش رطوبت هوا، دمای بیشینه کاهش و دمای کمینه افزایش می یابد و موجب می شود مردم همدان شب های گرمی را تجربه کنند.

وی تصریح کرد: در پی گرم شدن هوای مناطق مختلف استان همدان، به منظور جلوگیری از زیان احتمالی، هشدار رنگ زرد هواشناسی، صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج گرما همدان را فرا می گیرد

موج گرما همدان را فرا می گیرد