مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-07پزشكي

جولان دوباره کووید 19 در حمل و نقل عمومی/ طرح ترافیک در پیک پنجم لغو کرونا می شود؟


پیک پنجم کرونا آغاز شده و ویروس کووید 19 دوباره در حال جولان است.

بهشت زهرا آرایش بحرانی به خود گرفته و مدیران شهری می گویند تصمیم در مورد لغو طرح ترافیک با انها نیست و شهروندان از تردد غیر ضروری با حمل و نقل عمومی خودداری کنند.

- چند روزی است که در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر آغاز شده و ویروس منحوس کووید 19 این بار به گفته مسوولان مربوطه و کارشناسان بهداشت و درمان قوی تر در حال جولان است.

سازمان بهشت زهرای تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و کارکنان بهشت زهرا (س)برای پنجمین بار در 510 روز گذشته وارد شرایط ویژه و بحرانی شدند.

پیک مرگ کرونایی شهر تهران به شدت رو به افزایش است سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اعلام اینکه پیک مرگ کرونایی شهر تهران به شدت رو به افزایش است و در حالت شیب تند رو به بالا قرار دارد، گفت: سازمان بهشت زهرا(س) تهران برای پنجمین بار در 17 ماه گذشته آرایش بحرانی به خود گرفته و در آماده باش کامل قرار دارد و این درحالی است که در هفته های گذشته در شرایط خطی و بین اعداد 30 تا 35 ثابت بودیم اما در روز های گذشته عدد متوفیان کرونایی تهران با افزایش چشمگیر همراه بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تنها راه مقابله با کرونا را رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی عنوان و از شهروندان درخواست کرد به توصیه های مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان دوباره کووید 19 در حمل و نقل عمومی/ طرح ترافیک در پیک پنجم لغو کرونا می شود؟

جولان دوباره کووید 19 در حمل و نقل عمومی/ طرح ترافیک در پیک پنجم لغو کرونا می شود؟