مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-07سياسي

فرصت 15 روزه کارفرمایان برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم


31 تیر ماه آخرین مهلت استفاده از بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان است و کارفرمایان و صاحبان مشاغل تنها دو هفته فرصت دارند تا با ارسال درخواست از مزایای بخشنامه بخشودگی جرایم استفاده کنند.

- 31 تیر ماه آخرین مهلت استفاده از بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان است و کارفرمایان و صاحبان مشاغل تنها دو هفته فرصت دارند تا با ارسال درخواست از مزایای بخشنامه بخشودگی جرایم استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیری گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست شورای معاونین سخن می گفت، با ذکر مطلب بالا افزود: بیش از 50درصد از کارگاه های بحران زده درخواست بخشودگی ارسال کردند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تحریم های ظالمانه و گسترش ویروس کرونا را دو جنگ نابرابر علیه اقتصاد و مردم ایران توصیف کرد و گفت: اپیدمی ویروس کرونا در ایران نوعی جنگ بیولوژیکی و خاموش بود که ابعاد بسیار گسترده ای دارد.

وی تصریح کرد: کرونا به همه ابعاد و زوایای زندگی ما حمله کرد و هدفش فقط تخریب سلامت انسان ها نبود؛ بلکه در طول ادامه شیوع آن و پس از گذشت چند ماه به خاطر از دست دادن بستگان و خویشاوندان، خانه نشینی طولانی مدت، تعطیلی کارگاه ها، افزایش قیمت کالاهای اساسی، بیکاری و هزینه اعاده سلامتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 15 روزه کارفرمایان برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم

فرصت 15 روزه کارفرمایان برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم