مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-07سياسي

درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در هنرواره روایت جهاد


رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هنرمند از این استان رتبه برتر هنرواره ملی روایت جهاد را کسب کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هنرمند از این استان رتبه برتر هنرواره ملی روایت جهاد را کسب کردند.

شریف اسلامی اظهار کرد: به همت قرارگاه مشترک جبهه مردمی انقلاب اسلامی و همزمان با نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دی ماه 1399 فراخوان نخستین هنرواره ملی روایت جهاد با هدف ثبت و ضبط نقش آفرینی مردم و نیروهای درمان در عرصه مواسات، کمک های مؤمنانه و مقابله با بیماری کرونا منتشر شد.

وی تعداد آثار ارسالی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این هنرواره ملی را 4 هزار و 882 مورد اعلام کرد و افزود: پس از داوری این آثار سارا شجاعی از کهگیلویه و بویراحمد در بخش داستان برای اثر صدای باد با دریافت دیپلم افتخار، تندیس هنرواره و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال رتبه نخست را کسب کرد.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این آثار در بخش های شعر، داستان، کلیپ، هنرهای تجسمی، رسانه، گزارش خبری، موسیقی و هنرهای تصویری بوده است، اضافه کرد: امین بالین پرست دیگر هنرمند کهگیلویه و بویراحمدی هم در بخش داستان برای اثر پروانه های سفید باغی با دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در هنرواره روایت جهاد

درخشش هنرمندان کهگیلویه وبویراحمدی در هنرواره روایت جهاد