مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-07اقتصادي

بدهی روی بدهی شهرداری قزوین!


به منظور تکمیل برخی از پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر قزوین، اعضای شورای اسلامی این شهر، با لایحه دریافت تسهیلات به مبلغ 50 میلیارد تومان موافقت کردند درحالی که چند سال است بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر به عنوان مهم ترین مشکل مدیریت شهری مطرح شده است.

- ایسنا/قزوین به منظور تکمیل برخی از پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر قزوین، اعضای شورای اسلامی این شهر، با لایحه دریافت تسهیلات به مبلغ 50 میلیارد تومان موافقت کردند درحالی که چند سال است بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر به عنوان مهم ترین مشکل مدیریت شهری مطرح شده است.

در یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین در سال جاری، لایحه دریافت تسهیلات به مبلغ 50 میلیارد تومان از بانک شهر به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در شهر قزوین و پرداخت بخشی از تسهیلات دریافتی بررسی و مورد موافقت و تصویب قرار گرفت.

بنابراعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، لوایح گزارش حسابرسی سال 98 سازمانهای فرهنگی- ورزشی، نوسازی و بهسازی و عمران شهرداری قزوین پس از بررسی اعضای شورا تصویب شد، همچنین گزارش حسابرسی سال 98 سازمان مدیریت پسماند مورد موافقت قرار نگرفت و این لایحه برای بررسی و ارائه گزارش مالی به شهرداری قزوین عودت داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی روی بدهی شهرداری قزوین!

بدهی روی بدهی شهرداری قزوین!