مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-07پزشكي

ماسکی عجیب با قابلیت تصفیه هوا


شرکت Biotlab ماسکی عجیب ارائه کرده است که روی گردن قرار می گیرد و دارای انواع محافظ های مغناطیسی صورت، فیلتر هوای هپا HEPA و اشعه ماورابنفش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیواطلس، بخش Air-Ring این ماسک دور گردن قرار می گیرد و باتری های آن روی قفسه سینه قرار می گیرند.

این ماسک به راحتی روی صورت قرار گرفته و جدا می شود.

هوا از طریق یک مکش که دارای فیلتر است به داخل کشیده می شود و از نور ماورا بنفش گذشته و در نهایت پیش از آن که به دهان و بینی شما برسد از فیلترهای کربنی گذر می کند.

به نظر می رسد این هوا عاری از هرگونه ویروس و عوامل بیماری زا باشد.

باتری های آن تا هشت ساعت کار می کنند و اگر از یک پاوربانک استفاده کنید می توانید این ماسک را برای مدت طولانی تری استفاده کنید.

بخش محافظ این ماسک قابل تغییر است و می توان آن را از یک ماسک کوچک صورت تا یک محافظ کامل صورت تغییر داد و حتی می توان کل سر را مانند یک کلاه با آن پوشاند.

یکی از مشکلات این ماسک این است که با تغییر جهت گردن در جای خود ثابت می ماند و همراه با حرکت سر و گردن تغییر جهت نمی دهد.

این ماسک مناسب کووید-19 نیست و مانند ماسک N95 عمل نمی کند بلکه اگر فردی بیمار باشد و از این ماسک استفاده کند ویروس ها و عوامل بیماری زای موجود بازدم فرد در محیط پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسکی عجیب با قابلیت تصفیه هوا

ماسکی عجیب با قابلیت تصفیه هوا