مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-07اقتصادي

ترخیص اولین محموله گوشت گوساله منجمد وارداتی در سال 1400


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد از ورود 5400 تن گوشت گوساله منجمد وارداتی از کشور برزیل توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور به سردخانه های تحت کلید گمرک استان یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، نادر سلیم پیش از ظهر امروز طی خبری که از سوی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان منتشر شده اظهار کرد: استان یزد با در اختیار داشتن ظرفیت 13000 تنی سردخانه مدرن استیجاری به عنوان یکی از مقاصد گمرگی و ذخیره سازی محمولات پروتیینی وارداتی کشور محسوب می شود.

وی افزود: در حال حاضر 5400 تن گوشت گوساله وارداتی طی دو مرحله به این مجتمع ترانزیت، نگه داری و پس از انجام فرآیند ترخیص و بر اساس برنامه ریزی و مجوز شرکت پشتیبانی امور دام کشور به سراسر کشور حمل می شود.

امروز در حالی خبر ترخیص اولین محموله گوشت گوساله منجمد وارداتی در سال جاری منتشر شده که صدای اعتراض دامداران داخلی به دلیل نبود نهاده های دامی و نابسامانی قیمت گوشت و شیر بلند شده و مسئولان باید هرچه سریعتر برای رفع این دغدغه چاره اندیشی کنند.

  مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد با اشاره به این که در اولین مرحله از ترخیص مقدار 1200 تن از این محمولات در حال بارگیری و حمل به 20 استان کشور است، گفت: بر اساس خرید و واردات گوشت منجمد در سال جاری به منظور تکمیل ذخائر استراتژیک کشور مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص اولین محموله گوشت گوساله منجمد وارداتی در سال 1400

ترخیص اولین محموله گوشت گوساله منجمد وارداتی در سال 1400