مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-07فرهنگي

25کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان کتابخانه دار هستند


مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت :شهرستان اسدآباد دارای 52 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی بوده که از این تعداد 25 کانون کتابخانه دار هستند.

- ایسنا/همدان مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد گفت :شهرستان اسدآباد دارای 52 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی بوده که از این تعداد 25 کانون کتابخانه دار هستند.

رضا قاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از 52 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان 38 کانون به شهر و 14 کانون به روستاها اختصاص دارد که این تعداد کانون در حال حاضر پاسخگوی نیاز شهرستان است.

وی با اشاره به دو نقطه شهری پالیز و آجین تصریح کرد: برای افزایش تعداد کانون های این دو نقطه شهری درخواست لازم داده شده که در صورت مساعد بودن پاسخ، نسبت به افزایش کانون های فرهنگی هنری مساجد این دو شهر اقدام خواهد شد.

قاسمی تعداد اعضای کانون های مساجد این شهرستان را شش هزار نفر برشمرد و یادآور شد: کانون های مساجد سطح شهرستان از امروز فعالیت های تابستانی خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش ظرفیت در رشته های مختلفی مانند نقاشی روی سفال، خیاطی، گرافیک، طراحی و صنایع دستی آغاز کرده اند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه از 52 کانون مساجد سطح شهرستان 15 کانون مختص خواهران است، اضافه کرد: در سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان کتابخانه دار هستند

25کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان کتابخانه دار هستند