مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-07اقتصادي

مراکز بیمارستانی کردستان تنها نیم ساعت توان جبران مصرف برق دارند


مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان گفت: متاسفانه در استان به مبحث پدافند غیر عامل توجه آنچنانی نشده است و مراکز بیمارستانی استان تنها نیم ساعت برق خود را می توانند تولید کنند.

- ، هیوا لهونیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته شاهد کاهش بارندگی بودیم و همین امر موجب کاهش تولید برق از طریق نیروگاه های برق آبی کشور بودیم و بخش عمده ای از آنها از مدار خارج شدند.

وی افزود: نزدیک به 11 هزار مگاوات ظرفیت نیروگاه برق آبی راکد شده است و در کنار این موضوع به دلیل افزایش دما شاهد افزایش مصرف برق هستیم.

لهونیان تصریح کرد: بیش از 30 درصد مصرف برق در فصل گرما به سیستم های سرمایشی اختصاص می یابد و بین 25 تا 30 هزار مگاوات را در بر می گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق کردستان اظهار کرد: امسال گرم ترین سال در 50 سال اخیر است و به نسبت افزایش یک درجه دما شاهد افزایش هزار مگاواتی برق هستیم.

لهونیان افزود: مصرف انرژی و مدیریت این مبحث بر عهده مردم است و انتظار داریم رسانه ها در این خصوص ما را یاری کنند.

مدی: عامل شرکت توزیع برق کردستان اظهار کرد: متأسفانه مراکز درمانی و بیمارستانی استان توانایی تولید برق برای چهار یا پنج ساعت را ندارند و به اذعان رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تنها ظرفیت نیم ساعت تولید برق را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بیمارستانی کردستان تنها نیم ساعت توان جبران مصرف برق دارند

مراکز بیمارستانی کردستان تنها نیم ساعت توان جبران مصرف برق دارند