مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-07اقتصادي

باغ شهر تویسرکان، در معرض مرگ زودرس!


همواره یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تویسرکان در کانون توجهات گردشگران قرار بگیرد و مسرت، آرامش و شور و شعف را به مردم و میهمانان خود هدیه بدهد، - ایسنا/همدان همواره یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده تویسرکان در کانون توجهات گردشگران قرار بگیرد و مسرت، آرامش و شور و شعف را به مردم و میهمانان خود هدیه بدهد، طبیعت بکر و مسحور کننده آن است که چشمان هر نظاره گری را به خود خیره کرده و تحسین آنها را بر می انگیزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تویسرکان یک کلانشهر برخوردار از زیر ساخت های متعدد و پر شمار خدماتی، مراکز متنوع اقتصادی و قطب ویژه صنعتی نیست اما بی شک یه کلان باغ شهر روح افزا و چشم نواز با برخورداری از اقلیم و آب و هوایی دلپذیر است که می تواند به لطف طبیعت سحرآمیز خود میزبان گردشگران پرشمار داخلی و خارجی باشد.

بخش اندوه بار ماجرا اما از زمانی آغاز شد که رفته رفته و به تدریج، خانه باغی های ساده که با حد و اندازه هایی در حد برآوردن نیازهای ضروری در دل طبیعت بکر تویسرکان ساخته می شدند، تبدیل به ویلاهای باغی پر شمار و بزرگی شده اند که گویی سیمای طبیعت چشم نواز تویسرکان را دچار خدشه می کنند.

تویسرکان؛ بهشت غرب ایران، بدون طبیعت بکر و دلنشینش دیگر بهشت نیست و هویت اقلیمی، جغرافیایی و گردشگری خود را از دست می دهد اما رشد فزاینده و سرسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ شهر تویسرکان، در معرض مرگ زودرس!

باغ شهر تویسرکان، در معرض مرگ زودرس!