مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-07اجتماعي

نرخ مشارکت در دوره پیش دبستانی متناسب با شاخص توسعه در کشورها است


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت:سرمایه گذاری در دوره پیش دبستانی تاثیر بالایی بر حوزه آموزش و پرورش دارد و نرخ مشارکت در این دوره متناسب با شاخص توسعه در کشورها است.

- ، رضوان حکیم زاده، پیش از ظهر چهارشنبه در سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی با اشاره به اینکه استان فارس و شهر شیراز آینه تمام نمای همه عناصر هویت بخش سرزمین ما است، گفت: میزبانی اماکن متبرکه و سومین حرم اهل بیت جایگاه ممتازی به این شهر می دهد و در هیچ جای کشور همه این عناصر افتخارآفرین ایرانی و اسلامی یکجا جمع نیستند و این افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.

وی با اشاره به مفهوم تربیت در اوان کودکی و اهمیتی که این دوران دارد افزود: در طبقه بندی بین المللی این دوره ها را از صفر تا دوره هشتم طبقه بندی شده و نام گذاری کرده اند و اولین دوره که دوره صفر است به دوره قبل از دبستان برمی گردد.

حکیم زاده ادامه داد: از جهت علمی، دوره صفر به تربیت اوان کودکی، گفته می شود که دوره یک آموزش ابتدایی و دوره دو مقطع متوسطه است و دوره تحصیل در مقطع دکترا دوره هشت این طبقه بندی است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در این طبقه بندی برای هر دوره برنامه هایی برای رشد و پرورش افراد در نظر گرفته شده است، گفت: عمدتاً این برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مشارکت در دوره پیش دبستانی متناسب با شاخص توسعه در کشورها است

نرخ مشارکت در دوره پیش دبستانی متناسب با شاخص توسعه در کشورها است