مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-07سياسي

تمام مجوزها برای استخراج رمزارزها لغو می شود


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرار شد تمام مجوزها برای استخراج رمزارزها لغو شود و به هیچ وجه اجازه فعالیت در این زمینه تا پایان شهریور ماه داده نمی شود.

- ، فریدون حسنوند پس از اتمام جلسه فوق العاده کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با موضوع قطعی برق، اظهار داشت: با توجه به شرایط اضطراری که در کشور ایجاد شد و با پیگیری رییس مجلس شورای اسلامی و نایب رییس مجلس امروز جلسه ای در کمیسیون انرژی جهت بررسی وضعیت و اتخاذ تصمیمات لازم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه در خصوص اقداماتی که باید در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت انجام شود، بحث هایی صورت گرفت، گفت: ما ظرفیت های مختلفی داریم که می تواند به کمک صنعت برق بیاید.

برای مثال، برخی از وزارتخانه ها و سازمان ها نظیر وزارت نفت و پتروشیمی ها که دارای نیروگاه های برق هستند باید این ظرفیت را به طور کامل در اختیار وزارت نیرو قرار دهند تا ظرفیت این نیروگاه ها نیز وارد مدار شوند.

وزارت نیرو مکلف به استفاده از ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر شد رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین بخشی از تولید بخش خصوصی از انرژی های تجدیدپذیر است که حداقل 600 مگاوات آن اکنون آماده بهره برداری است و مقرر شد حداکثر تا پایان هفته وزارت نیرو با انعقاد قرارداد، این ظرفیت را و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام مجوزها برای استخراج رمزارزها لغو می شود

تمام مجوزها برای استخراج رمزارزها لغو می شود