مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-07اقتصادي

فرار مالیاتی به 100 هزار میلیارد رسید


رییس کل سازمان امور مالیاتی ضمن بیان اینکه درآمدهای مالیاتی در سال گذشته کمتر از نصف مزایا و حقوق اجتناب ناپذیر شاغلین بازنشسته کشور بوده است، - رییس کل سازمان امور مالیاتی ضمن بیان اینکه درآمدهای مالیاتی در سال گذشته کمتر از نصف مزایا و حقوق اجتناب ناپذیر شاغلین بازنشسته کشور بوده است، اعلام کرد: اکنون میزان فرار مالیاتی موجود در کشور 100 هزار میلیارد تومان است که 50 درصد فرارمالیاتی و مابقی ناشی از اجتناب مالیاتی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امید علی پارسا در همایش نقد و بررسی طرح قانونی مالیات بر عایدی سرمایه که امروز در وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح و تحول نظام مالیاتی به اجماع سه قوه کشور نیاز دارد زیرا، جنس مالیات با سایر امور حاکمیتی و دولتی فرق می کند.

تغییرات همه گیر نظام مالیاتی به مجموعه زیرساخت ها و همراهی محیط فرهنگی و اداری کشور نیاز دارد.

به عبارت دیگر، نمی توان یک روزه همه مردم را ملزم به ثبت نام در سامانه مالیاتی کرد و پس از آن گفت که اگر ثبت نام نکنید، صورت حساب های شما قبول نمی شود.

وی با بیان اینکه نرخ سود بانکی باید بیشتر از نرخ تورم باشد، افزود: مسائل مالیاتی همه گیر چون قانون پایانه های فروشگاهی به یک فضای باثبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همراهی رسانه ها برای آگاهی بخشی و همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی به 100 هزار میلیارد رسید

فرار مالیاتی به 100 هزار میلیارد رسید