مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-07فرهنگي

فراخوان پنجمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی منتشر شد


فراخوان پنجمین دوره ی جایزه ابوالحسن نجفی منتشر شد، مترجمان و ناشران علاقه مند به شرکت در این جایزه می توانند دو نسخه از کتاب خود را تا پایان شهریورماه به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

- ، به منظور پاسداشت یاد ابوالحسن نجفی در عرصه ترجمه و تشویق مترجمان در اعتلای زبان فارسی، مرکز فرهنگی شهر کتاب مراسم پنجمین دوره جایزه مذکور را بهمن ماه امسال برگزار می کند و از بهترین ترجمه رمان و مجموعه داستان کوتاهی که سال1399 منتشر شده، با اهدای جایزه و نشان ابوالحسن نجفی تقدیر می کند.

هیات داوران پنجمین دوره جایزه مذکور با دبیری علی اصغر محمدخانی، عبارت اند از: مهستی بحرینی، ضیا موحد، حسین معصومی همدانی، عبدالله کوثری، موسی اسوار، آبتین گلکار و ابوالفضل حری.

آبتین گلکار با ترجمه ی رمان آشیانه اشراف اثر ایوان تورگنیف ، محمد همتی با ترجمه ی رمان مارش رادتسکی اثر یوزف روت ، زینب یونسی با ترجمه ی رمان زلیخا چشم هایش را باز می کند اثر گوزل یاخینا و محمدرضا ترک تتاری با ترجمه ی استاد پترزبورگ نوشته جی.

ام.

کوتسی برگزیدگان چهار دوره ی گذشته این جایزه بوده اند.

مترجمان و ناشران علاقه مند به شرکت در این جایزه می توانند دو نسخه از کتاب خود را تا پایان شهریور 1400 به دبیرخانه ی جایزه به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان پنجمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی منتشر شد

فراخوان پنجمین دوره جایزه ابوالحسن نجفی منتشر شد