مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-07پزشكي

اعمال استاندارد شبیه سازی آموزش پزشکی در ارزیابی دانشگاه ها


موضوع شبیه سازها اکنون جزء استانداردهای رشته های مختلف علوم پزشکی قرار گرفته و در ارزیابی دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعمال خواهد شد.

- به نقل از وزارت بهداشت، جلسه هم اندیشی توسعه و گسترش کاربرد شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی با حضور دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی و مسئولان آموزش وزارت بهداشت، مسئولین معاونت علمی ریاست جمهوری و فناوران فعال حوزه شبیه سازی برگزار شد.

در این جلسه هم اندیشی که با حضور فناوران حوزه شبیه سازی در کشور شامل شرکت های بخش خصوصی، شرکت های دانش بنیان و سایر فناوران و اعضای هیات علمی فعال در این حوزه برگزار شد؛ مباحث مختلف حوزه شبیه سازی اعم از چگونگی رفع موانع موجود در این حوزه در بخش خصوصی و دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه دکتر محمدتقی جغتایی مسئول هماهنگی و توسعه شبیه سازی در آموزش علوم پزشکی در معاونت آموزش وزارت بهداشت به تشریح فعالیت های این کمیته تخصصی با حضور اعضای متخصص در این حوزه پرداخت.

سپس دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اهمیت این حوزه در آموزش علوم پزشکی گفت: باید به نکات مهم در این حوزه توجه کرد و کاربرد این حوزه در تمامی رشته های علوم پزشکی اعم از رشته های پزشکی، پرستاری و مامایی و رشته های علوم پایه پزشکی یکی از این نکات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال استاندارد شبیه سازی آموزش پزشکی در ارزیابی دانشگاه ها

اعمال استاندارد شبیه سازی آموزش پزشکی در ارزیابی دانشگاه ها