مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-07سياسي

هیاتی از مجلس به سوریه رفت


هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تقویت روابط پارلمانی و توسعه روابط مردمی بین ایران و سوریه به دمشق سفر کرد.

- هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تقویت روابط پارلمانی و توسعه روابط مردمی بین ایران و سوریه به دمشق سفر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیاتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه به ریاست عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به همراه احمدحسین فلاحی، جعفر راستی، سیداحمد آوایی و فاطمه محمدبیگی به سوریه سفر کردند که در بدو ورود به دمشق پایتخت این کشور مورد استقبال هیفا محمد جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمانی سوریه و ایران و سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق قرار گرفتند.

در توضیح اهداف این سفر، عباس گلرو نائب رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و سوریه گفت که هدف از این سفر تقویت روابط پارلمانی و توسعه روابط مردمی بین دو کشور است.

ظرفیت های زیادی برای ارتقاء روابط و تعاملات در زمینه های تجاری و اقتصادی وجود دارد که باید به نحو احسن از آن استفاده کرد.

وی تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای تقویت همکاری ها در زمینه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با پارلمان سوریه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیاتی از مجلس به سوریه رفت

هیاتی از مجلس به سوریه رفت