مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-07سياسي

58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه به سازش رسیده است


به گفته رییس کل دادگستری کرمانشاه طی نزدیک به دو سال گذشته حدود 58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه به مصالحه رسیده است.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس کل دادگستری کرمانشاه طی نزدیک به دو سال گذشته حدود 58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه به مصالحه رسیده است.

پرویز توسلی زاده در همایش ستاد صبر که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیت اهل تشیع و تسنن و جمعی از بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین استان برگزار شد، با بیان اینکه ستاد صبر در استان ها به تناسب ستاد ملی صبر در قوه قضاییه به فعالیت در زمینه صلح و سازش می پردازد، اظهارکرد: هدف اصلی این ستاد نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش در جامعه و میان مردم است.

وی افزود: این ستاد جدای از تبلیغ فرهنگ صلح، بر مدارای میان مردم تأکید دارد و بر آن است در همین راستا سنت گذشت و بخشش را ترویج کند.

رییس کل دادگستری کرمانشاه افزود: در این راستا علاوه بر استفاده از ظرفیت همه بخش های دستگاه قضایی، از همه ادارات و سازمان های مرتبط و مربوط کمک خواهیم گرفت و برآنیم مدیریت اختلافات را به خود مردم و بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین واگذار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات دادگستری استان در زمینه صلح و سازش تصریح کرد: از همان آغاز تصدی در دادگستری استان با ایجاد ستاد مصلحین و با کمک از مجموعه های بیرونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه به سازش رسیده است

58 هزار پرونده قضایی در کرمانشاه به سازش رسیده است