مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-07ورزشي

شوراهای جدید در انتخاب دهیار دقت نظر داشته باشند


بخشدار مرکزی مهریز با تاکید بر دقت نظر اعضای شورای ششم روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در انتخابات دهیار، اولویت اصلی بخشداری و دهیاری های شهرستان در سال جاری را تامین آب شرب روستاییان بیان کرد.

- ایسنا/یزد بخشدار مرکزی مهریز با تاکید بر دقت نظر اعضای شورای ششم روستاهای بخش مرکزی این شهرستان در انتخابات دهیار، اولویت اصلی بخشداری و دهیاری های شهرستان در سال جاری را تامین آب شرب روستاییان بیان کرد.

مهدی دهقان زاده در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته شهرداری و دهیاری ها، اعلام کرد: دهیاری های شهرستان مهریز طی سال گذشته و سه ماهه اول امسال در مجموع بالغ بر 200 میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری ها را برای اجرای 150 طرح در قالب 12 عنوان اعم از بخش های عمرانی، زیرسازی و آسفالت، ساخت پارک، جدول گذاری، ساماندهی گلزار شهدا و آرامستان ها و توسعه فضاهای ورزشی روستایی، هزینه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز امیدواری کرد که اعضای دوره ششم شورای اسلامی بخش مرکزی مهریز در انتخاب دهیاران دقت لازم را داشته باشند و فردی را به عنوان دهیار انتخاب کنند که براساس ضوابط قانونی و آزمون کتبی که بخشداری در این حوزه برگزار می شود تا بتواند خادم خوبی در دوره ششم شوراها برای مردم روستاها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوراهای جدید در انتخاب دهیار دقت نظر داشته باشند

شوراهای جدید در انتخاب دهیار دقت نظر داشته باشند