مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-07سياسي

حسنوند: تمام مجوز ماینرها لغو می شود


رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از بحث های مهم در خاموشی ها بحث استخراج رمزارزها بوده که قرار شد تمام مجوزها تا اطلاع ثانوی لغو شود و نظارت دقیقی با تدابیر اتخاذ شده در این حوزه صورت گیرد.

- رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از بحث های مهم در خاموشی ها بحث استخراج رمزارزها بوده که قرار شد تمام مجوزها تا اطلاع ثانوی لغو شود و نظارت دقیقی با تدابیر اتخاذ شده در این حوزه صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون حسنوند پس از پایان جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی علل خاموشی ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همان طور که مردم مستحضر هستند با توجه به شرایط اضطراری که در کشور ایجاد شد و با پیگیری رییس مجلس شورای اسلامی و نایب رییس مجلس امروز جلسه ای در کمیسیون انرژی جهت بررسی وضعیت و اتخاذ تصمیمات لازم برگزار شد.

اعتقاد ما بر این است که شرایط کشور به شدت موجب نگرانی مردم شده است و این حق را باید به مردم داد که در تابستان و وضعیت کرونا و تنگناهای موجود نمی توانند بیش از این سختی را تحمل کنند.

باید پرسید چرا مسئولان ذیربط تدابیر لازم را تاکنون اتخاذ نکردند؟.

وی در ادامه اظهار کرد: در این جلسه در خصوص اقداماتی که باید در کوتاه مدت انجام شود و اقداماتی که باید در میان مدت و بلند مدت صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسنوند: تمام مجوز ماینرها لغو می شود

حسنوند: تمام مجوز ماینرها لغو می شود