مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-07اجتماعي

60 فضای آموزشی در گلستان تجاری سازی شد


تاکنون 60 فضای آموزشی که ظرفیت تجاری سازی داشتند تجاری سازی شده و یا در حال تجاری سازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، احسان گوهری راد امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت خوب خیرین شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: در حال حاضر 15 مدرسه در قالب 72 کلاس درس توسط خیرین شهرستان در حال احداث است که تلاش داریم تا نیمی از آنها در سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسد.

وی درباره وضعیت استخدامی ماده 28 و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: از محل ماده 28 استخدامی آزاد لیسانس و فوق لیسانس سهمیه استان گلستان 850 نفر بوده که سهم گنبدکاووس از این میزان 150 نفر است، سهمیه استخدامی دانشگاه فرهنگیان در گلستان 814 نفر بوده که از این تعداد 130 نفر متعلق به شهرستان گنبدکاووس است.

* کمبود نیروی انسانی در شهرستان گنبدکاووس مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به کمبود نیروی انسانی در شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا با در نظر گرفتن تعداد سهمیه بیشتر برای شهرستان گنبدکاووس  بتوانیم بخش زیادی از مشکلات نیروی انسانی شهرستان را حل کنیم.

وی درباره تجاری سازی فضاهای مازاد آموزشی بیان کرد: حدود 60 فضای آموزشی گلستان در حال تجاری سازی بوده که برخی از آنها افتتاح و یا در حال افتتاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 فضای آموزشی در گلستان تجاری سازی شد

60 فضای آموزشی در گلستان تجاری سازی شد