مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-07اقتصادي

اتصال11 روستای بناب به شبکه اصلی فاضلاب


فرماندار بناب از اتصال فاضلاب 11 روستای شهرستان به شبکه فاضلاب اصلی خبر داد و گفت: 25 میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب از اتصال فاضلاب 11 روستای شهرستان به شبکه فاضلاب اصلی خبر داد و گفت: 25 میلیارد تومان اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

شهریار فتحی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات روستایی این شهرستان با اشاره به مشکلات کم آبی موجود در سطح کشور، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل کاهش در میزان بارندگی ها نسبت به سال های قبل حفر چاه های غیرمجاز، عدم رعایت الگوی صحیح کشت و غیره وضعیت آبی کشور مناسب نیست.

وی با انتقاد از مصرف غیراصولی آب شرب خانگی، گفت: بر اساس بررسی های به عمل آمده حجم آب مصرفی بیش از میزان مورد نیاز بوده و این مسئله نشان می دهد علی رغم تاکیدات فراوان بر مصرف بهینه آب، الگوی مصرف چندان تغییری نکرده است.

وی افزود: زنگ خطر کم آبی از سال ها پیش به صدا درآمده و اکنون در شرایط بحرانی آبی بسر می بریم و تنها در صورت داشتن عزم همگانی و اراده عمومی می توانیم از شرایط سخت موجود عبور کنیم.

فرماندار بناب در همین راستا از اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و دهیاران خواست تا به ترویج الگوی صحیح کشت در بین کشاورزان بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال11 روستای بناب به شبکه اصلی فاضلاب

اتصال11 روستای بناب به شبکه اصلی فاضلاب