مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-07دانش

امضای تفاهم نامه همکاری علمی- پژوهشی میان دانشگاه شهرکرد و دانشگاه مجارستان


رییس دانشگاه شهرکرد از امضای تفاهم نامه میان این دانشگاه و دانشگاه دبرسن مجارستان خبر داد و گفت: همکاری مشترک مابین این دو دانشگاه در تعریف پروژه های پژوهشی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد از امضای تفاهم نامه میان این دانشگاه و دانشگاه دبرسن مجارستان خبر داد و گفت: همکاری مشترک مابین این دو دانشگاه در تعریف پروژه های پژوهشی، فناوری و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مفاد این تفاهم نامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، سعید کریمی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری علمی- پژوهشی میان دانشگاه شهرکرد و دانشگاه دبرسن مجارستان به امضا رسیده است، اظهار کرد: انجام برنامه های پژوهشی و آموزشی مشترک از قبیل تبادل استاد و دانشجو، همکاری مشترک در تعریف پروژه های پژوهشی، فناوری و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از محورهای این تفاهم نامه است.

وی برگزاری دوره های مشترک با مدرک دوگانه، انجام برنامه های بازدید و اردوهای علمی دوطرفه برای دانشگاهیان، برگزاری همایش های مشترک علمی و ارائه کارگاه ها و وبینارهای علمی و تخصصی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

رییس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه دبرسن طبق رتبه بندی تایمز در رتبه مابین 800 تا 1000 جهان و براساس رتبه بندی QS، رتبه 591 تا 600 را به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری علمی- پژوهشی میان دانشگاه شهرکرد و دانشگاه مجارستان

امضای تفاهم نامه همکاری علمی- پژوهشی میان دانشگاه شهرکرد و دانشگاه مجارستان