مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-07پزشكي

«غربالگری چشم» 3 تا 6 ساله ها در مراکز مثبت زندگی


1090مرکز مثبت زندگی به پایگاه غربالگری اختلالات بینایی مجهز شده اند که با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مطابق با دستورالعمل جامع پیشگیری از تنبلی چشم در این زمینه  فعالیت می کنند.

- 1090مرکز مثبت زندگی به پایگاه غربالگری اختلالات بینایی مجهز شده اند که با رعایت پروتکلهای بهداشتی و مطابق با دستورالعمل جامع پیشگیری از تنبلی چشم در این زمینه  فعالیت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فاطمه رضوان مدنی رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: برنامه کشوری پیشگیری ازتنبلی چشم در کودکان 3 تا 6 سال با هدف ارتقای سطح بینایی و کاهش شیوع و بروز آمبلیوپی و سایر اختلالات بینایی در کودکان 6 – 3 ساله در سراسر کشور، افزایش میزان دسترسی کودکان به خدمات غربالگری بینایی به ویژه در مناطق محروم و صعب العبور و افزایش میزان آگاهی آحاد جامعه از بیماریهای چشمی و راههای پیشگیری از آن هر ساله در سراسر کشور اجرا می شود.

وی با اشاره به سابقه 25 ساله این برنامه گفت: برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم کودکان 3 تا 6 سال از سال 1375 توسط سازمان بهزیستی انجام می شود و با توجه به راه اندازی2527مرکز مثبت زندگی تحت نظارت سازمان بهزیستی در سراسر کشور، تا کنون 1090مرکز مثبت زندگی به پایگاه غربالگری اختلالات بینایی مجهز شده اند که با رعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غربالگری چشم» 3 تا 6 ساله ها در مراکز مثبت زندگی

«غربالگری چشم» 3 تا 6 ساله ها در مراکز مثبت زندگی