مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-07حوادث

طلاق نامه های جعلی برای معافیت از سربازی


چندی قبل مأموران پلیس آگاهی استان البرز در جریان چند پرونده جعل دادنامه طلاق قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، با شروع تحقیقات مشخص شد این دادنامه های طلاق جعلی به معاونت وظیفه عمومی ناجا برای دریافت کارت معافیت ناشی از طلاق ارسال شده اند.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که سردسته این باند 4 نفره یک زن است که با همدستی 3مرد با حضور در ادارات وظیفه عمومی استان های البرز و تهران، به سوژه های خود نزدیک و با بیان اینکه می توانند از طریق صدور دادنامه طلاق جعلی و دادن سرپرستی مادر به شخص مشمول آنها را از خدمت سربازی معاف کنند، مبالغ هنگفتی از آنها دریافت می کنند.

محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی مخفیگاه هر 4 متهم را در استان های البرز و تهران شناسایی کرده و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات جداگانه همه اعضای باند را دستگیر و 16 نفر از مالباختگان این پرونده را نیز شناسایی کردند.

متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه اعمال مجرمانه بودند، اما پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به جعل دادنامه طلاق و گواهی سرپرستی والدین اقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق نامه های جعلی برای معافیت از سربازی

طلاق نامه های جعلی برای معافیت از سربازی