مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-06اقتصادي

تولید سالانه 840 هزار تن پسماند صنعتی و ویژه در یزد


معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست یزد گفت: بر اساس آخرین اطلاعات استخراج شده از سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست، سالانه 840 هزار تن انواع پسماند صنعتی و ویژه در استان یزد تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا کوچک زاده شامگاه دیروز در جلسه بررسی وضعیت آلایندگی واحدهای صنعتی و تولیدی استان، با اشاره به آماره بدست آماده سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان در سال گذشته اظهار کرد: میزان پسماندهای تولیدی استان بالغ بر 840 هزار تن در سال برآورد شده که عمده پسماندهای تولیدی را صنایع فولاد و ذوب آهن، صنایع کاشی و سرامیک و صنایع تولید کاغذ و مقوا به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: میزان واردات پسماندهای عادی مشمول الحاقیه 9 کنوانسیون بازل 49هزار و 600  تن در سال گذشته بوده که بر اساس نظارت این اداره کل و مجوزهای  سازمان متبوع، توسط سه واحد بازیافتی مستقر در استان تحقق پذیرفته است.

معاون نظارت و پایش اداره حفاظت محیط زیست ادامه داد: بر اساس آمار بدست آمده از سامانه جامع محیط زیست انسانی سازمان، میزان مجوز صادره برای نقل و انتقالات پسماندهای صنعتی و ویژه استان طی دو سال گذشته 183 میلیون و 412 هزار و 171 کیلوگرم بوده که میزان هفت میلیون و944 هزار و 78کیلوگرم آن توسط واحدهای بازیافتی استان دریافت و 13 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 840 هزار تن پسماند صنعتی و ویژه در یزد

تولید سالانه 840 هزار تن پسماند صنعتی و ویژه در یزد