مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:352021-07-06اقتصادي

مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمد


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب از تامین 20 مگاوات برق مورد نیاز استان توسط پتروشیمی ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهندس علی اسدی در گفتگو با ایسنا از تزریق 20 مگاوات برق توسط شرکت پتروشیمی ایلام به شبکه برق غرب کشور در روزهای حساس کنونی خبر داد و اظهار کرد: شرکت پتروشیمی ایلام یکی از مشترکین صنعتی این شرکت است که با اقدامات خود همکاری مؤثر و ارزشمندی با برق غرب دارد.

وی گفت: شرکت پتروشیمی ایلام با تولید و تزریق برق به صورت لحظه ای و به میزان 20 مگاوات در سال جاری، کمک شایانی به شبکه غرب کشور کرده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی ایلام در سال گذشته نیز بیش از 31 هزار مگاوات ساعت انرژی تولید و به شبکه برق غرب تزریق کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت های تولید و افزایش مصرف برق و در راستای ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکین منطقه، شرکت پتروشیمی ایلام 20 مگاوات برق به شبکه غرب کشور تزریق کرده و اینجانب به نوبه خود از مجموعه مدیریت و پرسنل محترم آن شرکت قدردانی می کنم.

بدون شک تولید برق در پتروشیمی ایلام توجیه اقتصادی ندارد و خریداری توربین و قطعات یدکی با دلار و به سختی صورت می گیرد ولی در راستای مسئولیت اجتماعی و کم کردن مشکلات مردم، برق در پتروشیمی تولید و به شبکه تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمد

مجتمع پتروشیمی ایلام به کمک تامین برق آمد