مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 تیر 1400 ساعت 02:202021-07-06اقتصادي

ساعات کار ادارات هرمزگان تغییر یافت


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و کاهش مصرف برق، ساعت کاری اداره ها، دستگاه های اجرایی، بانک ها، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، نازنین شیبانی سه شنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: براین اساس، ساعت کار اداره ها و دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هفت صبح تا 12 ظهر خواهد بود و روزهای پنجشنبه نیز همچنان تعطیل است.

وی بیان داشت: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و رشد بار مصرفی برق به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه ها خواهدداشت و به منظور مدیریت انرژی برق در ساعت های اوج مصرف، مصوبه تغییر ساعت کار اداره ها به مرحله اجرا درمی آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان اظهارداشت: اداره های استان باید بعد از اتمام ساعت کاری به طور جدی نسبت به خاموش کردن وسایل سرمایشی و وسایل برقی غیرضروری اقدام کنند.

شیبانی تصریح کرد: گشت ها و اکیپ های بازرسی برای ارزیابی و نظارت بر عملکرد اداره ها به طور سر زده بازدید و عملکرد هفتگی آن ها را در زمینه مصرف برق بررسی می کنند.

وی گفت: با مسوولان اداراه هایی که مدیریت مصرف برق و صرفه جویی نداشته باشند، برابر ضوابط و مقررات برخورد خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات کار ادارات هرمزگان تغییر یافت

ساعات کار ادارات هرمزگان تغییر یافت